فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علم جفر (8)

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

آشنایی با جفر _قسمت هشتم

هوالعلیم

با عرض سلام و ارادت خدمت تمامی دوستان، دنباله  مطالب مربوط به آشنایی با علم جفر را پی می گیریم.

مطلب ما به بحث مستحصله رسید و اینکه چگونه میتوان پاسخ سوالات را به دست آورد. 

البته ناگفته نماند که این بحث فعلا به صورت اجمال پیگیری  میشود. ان شاءالله در فرصت های آتی تمام موارد مطرح شده به صورت مفصل در همین کانال یا سایر روشهای ارتباطی دنیای مجازی از نو مطرح شده و موبمو مورد بررسی قرار میگیرد.

القصه،

کسانی که با جفر به هر شکل و به هر صورت آشنا هستند و کتبی هم در اینباره از قدیم تا جدید مطالعه کرده و در اختیار دارند لابد دیده اند که هر روش جفری از چند قسمت بیشتر تشکیل نشده است.من در اینجا تشابه تمام  روشها را در اینجا توضیح میدهم.اما قبل از آن عرضی دارم.

دوستان گرامی،همانطور که بارها عرض کرده ام، مطالبی که در اینجا بخاطر رضای خدا قرار داده میشود حقیقت محض است و هدف من فقط و فقط آگاه نمودن کسانی است که میخواهند عمری را در این مسیر تلف کنند.وگرنه بحال بنده چه توفیر میکند که شما چه رشته علمی را دنبال کنید. اما از آنجایی که خودم در این راه عذاب کشیده و سلامتی بی بازگشت و عمر و جوانی بی بازگشت را بر سر این سودا نهاده ام وانسان نوعدوستی هستم دلم رضا نمیشود که شما هم مثل من بخواهید تمام این عذابها را متحمل شوید. کسی که به صورت یلخی و خود سرانه برای فراگیری علوم غریبه و بالاخص جفر اقدام میکند باعث بدبختی خود و خانواده خویش خواهد گشت و من از این نمونه ها زیاد دیده ام. لذا اگر هر کسی که قصد قدم گذاشتن در این وادی را دارد مطالب بنده را از روی انصاف مطالعه کند نتیجه ای که می گیرد از دو حالت خارج نیست . 1 _ عطای این کار را به لقایش میبخشد و به دنبال زندگی  اش میرود.2_با چشم باز قدم در این وادی  می نهد.در هر دو حال مطمئنا بنده را از دعای خیر فراموش نمی کند.زیرا که من خیر همه را از درگاه خداوند متعال خواهانم.ان شاءالله که همه ما عاقبت بخیر بشویم آمین یا رب العالمین. حال به ادامه مطلب میپردازیم.


همانطور که عرض شد،تمام روشهای قدیمی و سنتی جفر در چند جا با هم  اشتراک دارند و اطلاع شما از این اشتراکات بی فایده نخواهد بود.

1 _ اولین اشتراک این است که در هر روش ابتدا سوال طرح شده و سپس عدد حروف سوال بر مبنای دایره کبیر ابجدی جمع شده و این جمع را اولین مدخل می نامند. حال در هر روشی این مدخل نامی دارد.یکی آن را مدخل کبیر، دیگری مدخل ابجدی، و همینطور الی آخر می نامند.

2_ از آنجایی که سوالات در جفر از طریق مداخل مطرح میشود، بنابراین بعضی از جفاران از همان مدخل کبیر شروع  به طرح سوال می کنند و بعضی هم از مداخل متعدد بهره می برند.رایج ترین مدخل که من خودم زیاد از آن استفاده میکنم،مداخل ثلاثه یا سه گانه است. در این نوع از مدخل گیری ابتدا حروف سوال را طرح می کنم و عدد تمام حروف را به قاعده ابجد  کبیر جمع می بندم.سپس تعداد حروف سوال را شمرده و عدد آن را بعنوان دومین مدخل بکار می گیرم.مدخل سوم هم عدد نقطه های حروف است. مثلا، حرف ب یک نقطه دارد و پ سه نقطه.من تمام نقاط حروف سوال را جمع می کنم.اجازه بدهید یک نمونه برای شما طرح کنم.

سوال این است: خدا کیست ؟ خ د ا ک ی س ت=7حرف

جمع عدد حروف =1095

عدد تعداد حروف سوال : 7

عدد نقطه های حروف 5 تا

این سه مدخل من برای تشکیل سطر اساس و نظیره می باشد.

توضیح :

حروف عربی با فارسی از نظر تعداد فرق دارند. چهار حرف در زبان فارسی است که در زبان عربی نیست. این چهار حرف عبارتند از : پ چ ژ گ.

موقعی که شما سوالی طرح می کنید باید این حروف را به این شکل از نظر عددی در دایره ابجد کبیر عدد گیری کنید.

پ = 2

چ = 3

ژ =7

گ = 20

در اینجا ما این چهار حرف را از نظر عددی با چهار حرف " ب ج ز ک " برابر گرفته ایم. این تقسیم بندی درست است. بنابراین اگر در جایی دیدید که خلاف این عمل می کنند بدانید که غلط است. در هنگام محاسبه عدد این حروف

نقاط هم به حساب می آید. یعنی حرف پ سه نقطه دارد که در عمل باید حساب شود.

به ادامه مطلب توجه کنید.

@jafrrahnama116