فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

کرامات یکی از امامزادگان

بسم الله الرحمن الرحیم

( مطلبی جالب در باره یکی ازامامزادگان صاحب کرامت درمنطقه شمال کشور)

درمناطق مختلف کشورما امام زادگانی دفن هستندکه هرازچندگاه می شنویم که ازیکی از این بزگواران به اذن خدای متعال کراماتی صادرمی شود. در اینکه این اعمال چگونه روی میدهد آن موضوعی است که به بحث ما مربوط نمیشود.بلکه در این پست بنده قصد دارم اتفاقی که برای خود حقیر رخ داده وبه برکت مقام و عظمت یکی ازاین بزرگواران از یک بیماری دردسرساز خلاص گشته ام را برای خوانندگان عزیز این وبلاگ تعریف کنم تا انشاء الله تعالی اگر شما هم موفق به زیارت این امام زاده شریف شدید به اذن خدای متعال با وساطت این بزرگوار حاجات مادی و معنوی شما به بهترین شکل برآورده شود.انشاء الله

البته قبل از اینکه به نقل داستان خودم بپردازم پیشاپیش از محضر عزیزان عذر می خواهم که نمی توانم آدرس دقیق این امام زاده را برای شما بازگو کنم واین هم دلیلی دارد که به محض برطرف شدن آن حتماً در همین وبلاگ آدرس دقیق آن مکان و زیارتگاه را خدمت شما اعلام خواهم نمود.

حال ممکن است شما فوراً این سؤال را مطرح کنید که پس نقل این مطلب چه فایده ای دارد؟ زیرا شمال پر از امام زاده است و اگر کسی بخواهد به زیارت برود از کجا بداند که آن امام زاده مورد نظرکدام است؟

مطمئناً حق باشماست. اما دلیلی وجود دارد که بنده فعلاً از نام بردن مکان مورد نظرمعذورم.یکی از دوستان نزدیک بنده اصرار داشت که چرا شما اسم مکان را نمی برید؟ من هم به شوخی عرض کردم ما برای خود اسم و رسمی داریم، اگر من این منطقه را اسم ببرم از فردا به بهانه اینکه آقای رهنما اینجا را تأئید کرده، قیمت زمین در آنجا سر به فلک می زند و اجاره ویلاها چند برابر می شود.(البته این برای مزاح بودوگرنه بنده کسی نیستم).

اما در عین حال بنده آدرس حدودی منطقه را می دهم و درآنجا چند امام زاده بیشتر نیست واینطوری توفیق نصیب شما می شود که اگر به آن منطقه مسافرت کردید این چندامام زاده شریف را با هم زیارت کنید.کسی که نتیجه بگیرد خود خواهد فهمید که این کرامت از ناحیه کدام بزرگوار بوده است. البته به نظر بنده تمامی امام زادگانی که ازنظر شجره نامه به اثبات رسیده اند قابل احترام وتعظیمند و به اذن خدای تعالی می توانند واسطه خیر شوند. حال به حکایت کرامت این بزرگوار توجه کنید.  

آخرهای پائیز امسال به دعوت واصرار خانواده وفامیل نزدیک مبنی براینکه شما تمام وقتتان رابه کار اختصاص داده اید و استراحت نمی کنید توفیق اجباری دست داد تا به یکی ازمناطق مابین شهرستان نوشهروجنگل سی سنگان نرسیده به رویان و نور مسافرت کوتاهی داشته باشم.

روستایی که ما در آن اقامت داشتیم نزدیک به چند امام زاده بود و ما نیزاز فرصت استفاده کرده وبه زیارت این بزرگان رفتیم.دریکی از این آرامگاهها حال خوشی به بنده دست داد که در جای دیگری آن را تجربه نکرده بودم. اهل منزل متوجه این تغییر حالت شدند و از آنجایی که برایشان عادت شده که برای هرامرغیر طبیعی آناً حقیر را سؤال پیچ می کنند اینجا هم علت را جویا شدند و بنده چون خودم هم نمی دانستم که علت چیست از جواب دادن عاجز بودم. همینطور که در حیاط ایستاده بودیم دنبال کسی می گشتم که از او در باره آن امام زاده معظم سؤال کنم. اما جز ما هیچکس در آنجا نبود. اما یکدفعه اتومبیلی ایستاد و چند خانم که گویا محلی بودند از آن پیاده شدند و به قصد زیارت به داخل حیاط امام زاده آمدند.خانواده ما از ایشان در باره امام زاده سؤال کردند و جواب شنیدند که مردم این منطقه اعتقاد عجیبی به ایشان دارند و کرامات زیادی از این بزرگوار مشاهده شده است.

بنده و خانواده و فامیل هم از فرصت استفاده کرده و هر کدام حاجتهای خود رابه ایشان عرضه کرده و از این بزرگوار خواستیم تا در نزد خداوند متعال واسطه خیر شود و حاجات ما را برآورده سازد.

بنده چند وقتی بود که مبتلا به یک نوع بیماری شده بودم که با وجود اینکه خطرناک نبود اما خیلی مرا اذیت می کرد و من به روشهای مختلف آن را کنترل می کردم اما بهبودی کامل حاصل نمیشد.لذا روبه آن امام زاده بزرگ کرده و عرض کردم اگرواسطه شفای حقیرشوند بنده هم نذری را با ایشان قرارمیگذارم و درصورت کسب نتیجه ادا خواهم کرد.قبل از سفر،آزمایش مهمی مربوط به همین بیماری داده بودم که از شدت استرس حاضر نبودم برای خودم طرح سؤال کنم که نتیجه چه خواهد بود؟

بهرحال بعداز راز و نیاز از آن مکان خارج شدیم و من درست یادم نیست که همان شب و یا شب بعد که در ویلا استراحت می کردیم، در خواب دیدم شخصی بنده را صدا کرد و به من فرمود آماده باشید که پزشک می خواهد شما را ببیند. بنده نیز به اطاق معاینه رفتم و دیدم شخص خوشرویی در آنجا حضور دارد.ایشان فرمودند مشکل شما چیست؟ بنده هم شرح دادم که فلان بیماری را دارم. سپس این بزرگوار به بنده نزدیک شده و فرمودند آستینت را بالا بزن.من هم آستینم را بالا زدم. ایشان سه عدد آمپول به نقاط مختلف دست وکتف بنده تزریق کردند و فرمودند هیچ مشکلی نیست،نترس، خطری ندارد.

بعد از بازگشت از مسافرت به آزمایشگاه مراجعه کرده و نتیجه را دریافت کردم و به لطف خدا جواب دقیقاً همان شد که آن بزرگوار در خواب فرموده بودند. اما علائم بیماری هنوزرفع نشده بود.تا اینکه  سه چهار شب قبل در خواب دیدم باز در شمال هستم و آقای بسیار خوش رو و خوش صحبتی شبیه به همان بزرگوار اولی،عسل می فروشد. من از ایشان سؤال کردم آقاعسل شما تقلبی نیست.با لبخند فرمودند: رئیس ما حاج محمد( به الله قسم این عین عبارتی بود که در خواب من اززبان آن بزگورار شنیدم و مطمئنم که منظورشان وجود مقدس حضرت محمد ( ص) بودند).این را تأئید کرده ، بخورید که در آن شفاست. من عرض کردم می شود مقداری به ما بفروشید. ایشان هم دبه ای آوردند و آن را پر از عسل کردند و قدری هم دادند من چشیدم تا معلوم شودعسلش  خوب است یا نه.

در همان صحنه دیدم بلافاصله به منزل برگشته ام و آن علامت بیماری را که در بدن مانده بود مثل یک گیاه ریشه دار بطور کلی از بدنم بیرون کشیده و به بیرون پرتاب کردم.روز بعداین اتفاق عیناً در واقعیت وبه همان شکل صورت پذیرفت.الحمدلله رب العالمین.

حال علت اینکه من این حکایت را دراینجا نقل کردم را بیان می کنم.

اما قبل از هر چیزمی خواهم بدانید که من این مطلب را نقل نمی کنم تا برای خود احترامی کسب کنم یامدعی چیزی شوم.بلکه واقعیت را نقل کردم تا اگرانشاء الله شما هم گذرتان به این مکان مقدس افتاد و حاجتی داشتید صاحب آنجا را بین خودوخدا واسطه قرار دهید تا به اذن حق تعالی حاجت روا شوید و مطلب دیگر آن بود که حقیر برای کسی سؤالی طرح کرده بودم و دیدم در جواب شخص را به همان امام زاده بزرگوارحواله دادند. ( الله اکبر).این بود که تصمیم گرفتم دیگران را هم از این موضوع آگاه سازم. اما قبل از اینکه این مطلب را بنویسم در باره مقام و موقعیت آن امام زاده بزرگوار ازقرآن مجید استخاره کردم و باید عرض کنم که به اذن الله تعالی استخاره های بنده دارای شهرت است ودر اکثراوقات به اذن حضرت حق استخاره های حقیربا جوابهایی که از جفر استخراج می کنم برابری می کند. درهمین امر هم آیه های 36 و 37 سوره نور به دست آمد که ترجمه آن عبارت است از:در خانه هایی خدا رخصت داده که آنجا رفعت یابد و درآن ذکر خدا شود و صبح و شام تسبیح و تنزیه ذات پاک او کنند.وآیه بعدی دقیقاً اشاره به مقام شخص آن بزرگوار دارد. پاک مردانی که هیچ کسب و تجارت آنان را از یاد خدا و بپا داشتن نماز و پرداختن زکات غافل نمی سازد . . . . . تا آخر آیه.

سپس استخاره کردم که آیا صلاح است من این مطلب را برای دیگران نقل کنم؟ در جواب، آیات 84 و 85  سوره شعراء به دست آمد که ترجمه این دو آیه عبارت است از:ونامم بر زبان اقوام آتیه نیکو و سخنم دلپذیر گردان و مرا از وارثان بهشت پرنعمت قرار ده. انشاء الله آخر و عاقبت همه ما اینگونه شود .

و اما در اینجا سخنی دارم با آن پلید و ناکس و حرام خور و حرام زاده ای که کتابهای مرا بدون رضایت من به خلق  الله می فروشد.

از خداوند متعال خواستم تا عاقبت تو را به من بنمایاند.پس کلام الله مجید را گشودم وخداوند متعال مرا به سوره انبیاء وآیه 11 آن هدایت کرد که دقیقاً عاقبت ناپاکی مثل تو را بخوبی وصف کرده است. الله متعال در این آیه می فرماید:

و چه بسیارمردم مقتدری درشهرودیارهابودند که ما بجرم ظلم و ستمکاری هلاک ساختیم و قومی دیگر بجای آنها آفریدیم.

شماره تماس :    ۰۹۲۱۶۴۴۰۳۸۳  - ۰۹۳۷۲۶۲۲۰۱۹ ساعات تماس : از۱۱ صبح الی ۱۱شب

آموزش جفر

بسم الله الرحمن الرحیم

( اطلاعیه فروش دو کتاب جدید آموزش قواعد جفر آسان )

به اطلاع علاقمaندان به علم شریف جفر می رساند، دوروش آسان ازاین‌علم شیرین و بسیار شگفت آور راکه حقیقتاً بایدجزوشاهکارهای استادرهنما دانست ( زیرا در عین سادگی به جوابهای حقیقی و حیرت آورمنتهی میشود،همچنان که درمتن کتابها سؤالاتی طرح شده که دقیقاً مربوط به زمان حال حاضر است). با تخفیف ویژه بمناسبت دهه مبارکه فجردر قالب هم کتاب وهم دوره آموزشی آماده عرضه نموده ایم.این تخفیف تا پایان بهمن ماه پابرجاست. این دو روش عبارتند از :

1-               روش خیبر(به افتخار برکننده درخیبر،مولی علی ( ع ) نام این روش خیبر شده)

2-               روش نوح ( اینکه چرا نام این روش نوح گذاشته شده جزو اسراراست ).

علاقمندان جهت تهیه فقط کتب ویا شرکت در دوره آموزشی می توانند باخوداستاد تماس بگیرند.

شماره تماس :    ۰۹۲۱۶۴۴۰۳۸۳  - ۰۹۳۷۲۶۲۲۰۱۹ ساعات تماس : از۱۱ صبح الی ۱۱شب

هر گونه کپی ازروی این مطلب شرعاً حرام است. همچنین ازخرید کتب استاد بغیرازایشان وازافراد دیگرخود داری کنید،درغیراین صورت اگر کسی کتابها را از این شیّادان تهیه کند و مشکلی داشته باشد به هیچ سؤال وی پاسخ داده نمی شود ویا اینکه فقط با پرداخت قیمت حقیقی هرکتاب میتوانند سؤالات خود را مطرح سازند.

 

فروش کتاب ها و دوره های آموزش علوم غریبه

بسم الله الرحمن الرحیم

(اطلاعیه فروش کتابهای آموزشی کامل استاد رهنما)

- فروش کتاب جفر جامع و نور لامع ( کتاب ترکیبات 4 حرفی ) در 2 جلد. تمام صفحات این کتاب در ساعات سعد تایپ و کپی گرفته شده است.با صحافی درجه یک و جلد خارجی.

- آموزش روش استخراج از کتاب جفر جامع در 10 جلد کامل .

- آموزش روش کامل جفر خافیه در 10 جلد کتاب.آخرین تجدید نظر.

-آموزش جفر 15 سطری به صورت کامل در 15 جلد.

- آموزش روش جفر 3 سطری.در 5 جلد کتاب کامل .

- آموزش جفر « بدوح یلن» به صورت کامل در 2 جلد.

- آموزش جفر پویا  در 5 جلد.

- آموزش 5 نوع زایرجه عربی که قواعد آنها به فارسی برگردانده شده. در 5 جلد به صورت کامل.

- آموزش روش 5 سطری در 2 جلد کتاب کامل.

- آموزش روش جفر ترکیبی در 3 جلد کتاب به صورت کامل .

- آموزش روش خیبر در یک کتاب کامل .

- آموزش روش « نوح » در یک جلد به صورت کامل.

-آموزش جفر نوین رهنما با تجدید نظر و اضافات جدید .در 20 جلد به صورت کامل.

- آموزش روش استخراج اسماء الله در 10 جلد به صورت کامل .

- آموزش گام به گام علم جفردر 63 جلد به صورت کامل .

-آموزش روش استخراج اسم و فامیل در 7 جلد کامل.

-آموزش روش استخراج اسم اعظم در4 جلد. لازم به یادآوری است که بغیر از دوسه نفر از همراهان ، هیچکس این کتابها را در اختیار ندارد.بخصوص جلد 4 را که شاهکار بی نظیری است.

- آموزش روش استخراج ذکر و طلسم شرف الشمس اختصاصی برای هر کس.1 جلد کامل

- آموزش روش استخراج ذکرسریع الاجابة در 1 جلد کامل.

- آموزش روش استخراج ذکر استغفار شخصی در 1 جلد کامل.

- آموزش استخراج طلسم خاص و بی نظیر جهت چشم زخم که برای هر کس به صورت اختصاصی استخراج می شود.در یک جلد کامل.

- آموزش روش استخراج طلسم محافظ شخصی همراه با ذکر و طرح طلسمات . در یک جلد کامل.

- آموزش روش ساخت طلسم هفت قلعه قرآنی.در یک جلد کامل.

- دوره کامل آموزش الواح در دو بخش. بخش اوّل در10 جلد و بخش دوّم هم در10 جلد.

- آموزش روش استخراج طلسم ماه تولد همراه با ذکر آن. در یک جلد کتاب کامل.

- توضیح کامل و افشای اسرار مستحصله در 10 جلد کتاب کامل .

- آموزش ساختارجفرسنتی در 10 جلد کتاب کامل.

- آموزش 10 روش از جفر سنتی که هر کدام شامل چند جلد کتاب آموزشی می باشند.کلیه این آموزشهابه صورت کامل می باشد.

آموزش کامل روش جفر « مولی » در یک جلد کتاب کامل.

- آموزش روش استخراج اسم اعظم سالیانه و ماهیانه و هفتگی و روزانه برای کشورها و شهرها.

 - آموزش استخراج ذکر روزانه برای 365 روز سال. در یک جلد کامل.

- آموزش روش استخراج لقب و کنیه برای هر کس به صورت خاص. در یک جلد کامل.

روش کشف الاسرار از قرآن در 3 جلد کامل .

روش استخاره با قرآن 2 جلد کامل.

قرعه رملی 1 و 2 ( رمل منسوب به مولی علی ( ع ) و صادق الرمل)

سرکتاب ازعلم رمل 3 جلد.( با این کتابها می توانید برای خود و دیگران سرکتاب صحیح باز کرده وبه اطلاعات دقیق و عملی دست یابید).

رمل آسان 10 جلد( در اصل این دوره 100 جلد کتاب است که مشغول بازنویسی نهایی هستیم و به تدریج در اختیارعلاقمندان قرارخواهد گرفت.

-         آموزش روش استخراج ذکر برای تمرکز فکر.در یک جلد کتاب کامل.

-         آموزش روش استخراج ذکر برای اتصال به آگاهی کیهانی.در یک جلد کتاب کامل.

-         آموزش استخراج ذکر برای تسخیر عناصر اربعه و تسلط بر جسم و روح خود. یک جلد کتاب کامل.

-         جدول کامل اعداد حروف ابجد برای جمع بستن اسم افراد برای استخراج ذکر جهت فراگیری علم جفر و سیرو سلوک. یک جلد کتاب کامل.

ــ آموزش روش استخراج طلسم محبوب القلوب.در یک جلد کتاب کامل.

-         30 طلسم بی نظیر در امر محبت و تحبیب قلوب.در یک کتاب کامل.

-         دوره کامل آموزش تمرکز فکر با استخراج ذکر شخصی.

-         آموزش دوره کامل استفاده از آگاهی کیهانی جهت رویت آینده و پیشگویی های علمی ( فعلاً 5 جلد است و در آینده تعداد آن به 30 جلد خواهد رسید). انشاء الله

توضیح :

همانطور که قبلاً عرض شد، تعداد کتب تألیفی بنده در حال حاضر به 900 جلد می رسد و بدون اغراق هر یک از این کتب آموزشی شاهکار بی نظیری است و تا بحال شاید در حدود 50 یا 60 جلد از این کتابها اکثراً به صورت ناقص‌،آن هم در سالهای قبل به دست این وآن رسیده، ( زیراهزینه کتاب کامل رانپرداخته‌اند).فهرست بقیه کتابها نیز به تدریج اعلام می شود.

اگر عمری باقی باشد طرح تألیف 1000 جلد دیگر را دارم که انشاء الله بتدریج آماده شده وبه محضر علاقمندان به علوم غریبه عرضه خواهد شد.

نکته مهمی که باید آن را به اطلاع عزیزان برسانم این است که بنده از سال 80 که کتب خود را ابتدا به صورت دست نویس و سپس تایپ شده عرضه نموده ام، بارها مطالب آنها را عوض کرده و هربارکاملتر کرده ام. در این حین جمعی انگل انسان نما و حرام زاده که کتب را به قید قسم شرعی از بنده تهیه کرده اند برخلاف سوگند یاد شده آنها را کپی کرده و به فروش رسانده اند. من در اینجا به دوستانی که قصد خرید کتاب را دارند توصیه می کنم که کتابهای من را از خود حقیر تهیه کنید ، زیرا بنده که نویسنده آن کتب هستم می دانم که به هرکس چه چیزی داده ام. همچنین همانطور که عرض شد مطالب کتب قبلی بارها تغییر داده شده، لذا حقه بازانی که کتب قدیمی را به صورت غیر شرعی به فروش می رسانند باید بدانند که همیشه عقبند. همینطور توصیه اکید می کنم که کسی این کتابها را غیر از بنده از کس دیگری تهیه نکند. زیرا اگر کسی کتاب مرا از کس دیگری بخرد و اشکال داشته باشد و به من مراجعه کند مجبور است قیمت واقعی همان کتاب را به من بپردازد تا به سؤالاتش جواب داده شود.درحقیقت این خریدار است که ضررمی کند.

از آنجایی که تمام کتب بنده، آموزشی هستند،بنابراین هر کتابی حتی کامل هم بازاحتیاج به تمرین و مشورت و راهنمایی از طرف بنده دارد تا شخص به نتیجه لازم برسد.

انشاء الله و به یاری خدا وسر فرصت بازهم عناوین جدیدترین کتب تألیفی خود را به اطلاع علاقمندان خواهم رسانید.تا آن موقع در امان خدا و پیروز باشید.

 

شماره تماس :    ۰۹۲۱۶۴۴۰۳۸۳  - ۰۹۳۷۲۶۲۲۰۱۹ ساعات تماس : از۱۱ صبح الی ۱۱شب