فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

سعد و نحس

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

مطلب کوتاهی در باره موضوع سعد و نحس


به نام خدا

موضوع سعد و نحس از قدیم الایام مورد بحث بوده و موافقان و مخالفان خود را دارد.مراجعین بنده هم در تماس های خودشان در این باره بطور مدام سوالاتی در این زمینه مطرح می کنند.سوالاتی از این قبیل که :

مگر روزها چه تفاوتی باهم دارند؟روز و شب پدیده های نجومی هستند و موجود زنده نیستند که بتوانند به کسی آزار برسانند،هر روز روز خداست و سعدی و نحسی چه معنایی دارد و اگر واقعا سعد و نحسی وجود داشته باشد به چه بر می گردد ؟ و .......؟!

پاسخ به این سوالات خود یک کتاب مفصل خواهد شد.زیرا که به ساختار هستی بر می گردد و ممکن خیلی از مطالبی را که بنده در اینجا می نویسم با تمام تلاشی که برای ساده نویسی بخرج می دهم برای همگان با عرض معذرت ،قابل فهم و درک نباشد.مگر کسی که دانش فیزیک خوانده و اطلاعات علمی بالایی داشته باشد.اما در هر حال و با استعانت از خدای متعال تاجایی که بشود سعی می کنم این موضوع  را شرح بدهم.

عزیزان من، سعد و نحس ایام و یاچیزهای دیگر ، در ذات عالم است و از روزی که جهان شکل گرفته این دو مفهوم هم بوجود آمده است.

همانطور که روز و شب که ضد هم هستند ( البته این ضدیت نسبی است و اگر عمری باقی بود بعدا در این باره توضیح خواهم داد که در حقیقت روز و شب و تمام اجزای مثبت و منفی عالم ضد هم نیستند،بلکه مکمل یکدیگرند). اگر یکی از اینها نباشد نقص عالم به حساب می آید.و همانطور که برای ساخت رنگ طوسی ما به دنگ سیاه و سفید نیاز داریم، به همین دلیل  و هزاران دلیل دیگر خداوند متعال در حکمت خود و زمانی که هستی را می آفرید در علم خود می دانست که اینها اجزای اجتناب ناپذیر هستی است.بهمین دلیل جهان را اینگونه متنوع خلق کرد و اما به بشر علم داد تا خیر و شر را بشناسد و از بدی دوری کند.

ما در قرآن کریم هم داریم که خداوند متعال سعد و نحس بودن ایام را به صراحت بیان می کند. بنابراین در سعد و نحس بودن چیزها شکی نیست و این موضوع به ساختار هستی بر می گردد.

البته لازم به ذکر است که سعدی و نحسی فقط به روزها مربوط نمی شود،بلکه از باد و آب و خاک و آتش گرفته تا حروف و اعداد و همه و همه این خاصیت را به صورت پنهان درون خود دارند و اجداد ما که در علوم غریبه خیلی پیشرفته بودند از این مسائل آگاه بودند و راه حل هایی را هم برای جلوگیری از نحسی چیزها بکار می گرفتند.

همانطور که عرض کردم سعد و نحسی فقط مختص روزها نیست،اما از آنجایی که مردم این مسائل  را بیشتر با نجوم در ارتباط می دانند من در اینجا و در این باره هم توضیح می دهم.

دوستان من،این ماه و خورشید که ما به این شکل می بینیم همانی نیستند که ما فکر می کنیم . یعنی اینها فقط تعدادی سیاره یا ستاره آنگونه که به ما گفته اند نیستند. بلکه اینها هم موجودات زنده هستند و می توانند روی زندگی ما اثر بگذارند.

بعنوان مثال،اکثر شماها در فیلمهای تخیلی و یا ژانر وحشت دیده آید که وقتی می خواهند یک موضوع جادویی را نشان بدهند آن را در وقتی در فیلم می آورند که مثلا ماه کامل شده است.حال شاید برای شما هم سوال باشد که چرا چنین می کنند؟ 

علتش این است که ثابت شده وقتی ماه در حالت بدر کامل است وضعیت بیماران روانی بدتر می شود.حتی اگر آنها در زیر زمین باشند و اصلا خبر نداشته باشند که آن شب چندم ماه است.