فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

ذکر شخصی

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

اطلاعبه استخراج اسماء اعظم الهی و ذکر شخصی سالیانه


با نام و یاد خدای متعال

هم میهمان گرامی درود بر شما

یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه و علاقه دوستان بوده و در باره آن مرتبا از بنده سوال می شود،همانا دانستن فایده فراگیری علم جفر می باشد و اینکه انسان با یاد گرفتن این علم به چه دانش یا قدرتی دست می یابد؟

باید عرض کنم که اصلی ترین فایده و کارکرد علم جفر همانا پاسخ به سوالات و کشف مجهولات است. 

بعنوان مثال،شما می خواهید با کسی شراکت کنید اما نمی دانید که شراکت شما با آن شخص به نفع شما خواهد بود یا به ضرر شماست.

بنابراین می توان این مورد را بعنوان سوال در این علم مطرح کرده و جواب گرفت.

یا اینکه می خواهید شغلی انتخاب کنید اما نمی دانید که کدام شغلی برای  شما مناسب است؟

همچنین برای انتخاب رشته تحصیلی و یا برای مهاجرت و دهها و صدها مورد دیگر می توان از این علم شریف کمک گرفت.

این بخش از علم جفر را شاخه ( اخباری ) می گویند. یعنی بخشی که فقط به استخراج اخبار و پاسخ سوالات مربوط می شود.اما جفر علم گسترده ای است و کاربرد آن فقط به این یک بخش مربوط نمی شود.

یک بخش دیگر از علم جفر، شاخه ( استخراجات ) است. در این بخش که تنها حقیر در ایران به آن تسلط دارم می شود بدون طرح سوال، انواع اسماء اعظم الهی و یا اسم برای افراد و موسسات و شرکتهاو کارخانجات استخراج کرد.

همچنین می توان اسماء الهی را با تبدیل آنها به طلسمات مفید روی انگشتر یا گردن بند حک کرد.

استخراج  طلسم شرف الشمس حقیقی و اختصاصی برای هر کس هم بهمین شکل انجام می گیرد.

تمام این اعمال براساس علم جفر بوده و از پایه بسیار محکم علمی برخوردارند.

متاسفانه در حال حاضر عده زیادی به تقلید از بنده در اینترنت برای استخراج اسم اعظم و مانند آن تبلیغات فراوانی راه انداخته اند در حالی که به هیچوجه از اصول واقعی آن اطلاعی ندارند.


یکی از توانایی های علم جفر استخراج ذکر شخصی است. 

چند سال قبل بنده برای هر سال ذکر کشوری را استخراج کرده و در وبلاگهای خویش قرار می دادم. اما وقتی دیدم که عده ای همین ذکر سالیانه رانیز از وبلاگ من کپی کرده و در سایتها و وبلاگهای خود قرار داده و با وقاحت تمام آن را به نام خود می زنند دیگر از انجام این کار منصرف شدم و همگان شاهدند که این فریبکاران هم دیگر نتوانستند مطلبی در نت قرار دهند.


حال و با فرا رسیدن عید سعید باستانی هر کس که مایل باشد می تواند با پرداخت هزینه،ذکر سالیانه خود و همچنین سوره یا آیه ای از قرآن کریم راکه تلاوت آن بیشترین منافع را برای وی در طول سال جدید داشته باشد دریافت نماید. (هرچند که تلاوت تمامی قرآن کریم که سرتاسر نور و رحمت است حسابش از این موضوع که عرض میشود جداست). همانطور که برای هر سوره از قرآن کریم در کتب معتبر خواصی ذکر شده است.بهمان شکل هم هر کس در هر سال می تواند همچنان که کل قرآن کریم را تلاوت می کند با شناخت سوره ای که در آن سال بیشترین نزدیکی را به او دارد از خواص و برکت آن بهره مند بشود . ان شاءالله. 

باز یادآوری این نکته را لازم می دانم که دوستان عزیز توجه کنند که استخراج اسم اعظم و یا ذکر شخصی و اموری مانند این فقط و فقط توسط حقیر صورت می گیرد و من نه نماینده ای و نه شاگردی برای این کار دارم.

علاقمندان در صورتی که مایل به دریافت ذکر سال 96 و سوره یا آیه مخصوص به خود هستند میتوانند از ساعت ده صبح الی ده شب با شماره تلفن ذیل با بنده تماس بگیرند. 

شماره تلفن 09216440383 

موفق باشید.


@jafrrahnama116