فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

ذکر سال 96

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

ذکر کشوری سال 96 و آیات خاص برای همشهریان تهرانی  

به نام خدای رحمن و رحیم

همانطور که در مطلب قبلی عرض کردم،بنده با خودم عهد بسته بودم دیگر اذکار سالیانه را برای اطلاع عموم در اینترنت قرار ندهم.اما دراین وقت و ساعت مقدس با توکل به خدا و استعانت از ذات اقدس الهی و فقط برای رضای خدا ذکر کشوری و همینطور ذکر سالیانه همشهریان عزیز تهرانی را در اینجا قرار می دهم و اخطار می کنم که هر کس این مطالب را برای نفع شخصی خود در اینترنت و وبلاگها و سایتها  به نام خود وجهت فریبکاری مردم مورد استفاده قرار بدهد، لعنت خدا و رسولان برحق بر او باد.

اما هر کس که برای ثواب و در جهت اطلاع رسانی و با ذکر منبع و نام حقیر که مستخرج این اذکار هستم این مطالب را در دید و معرض عموم قرار بدهد رحمت خداوند متعال بر او باد.


سوره سال 96 برای کل کشور عزیز و اسلامی ما ایران

در سال 96 دعوت میکنم از هموطنان عزیز که سوره مبارکه  ( نحل ) را مورد توجه قرار داده و در آیات آن تدبر کنند که با سال جدید بسیار مناسبت دارد.


ذکر اهالی شهر تهران

همچنین آیات خاصی از این سوره مبارکه جهت همشهریان عزیز تهرانی استخراج شده که بسیار عجیب و با اوضاع کنونی مناسبت تام و تمام دارد و بنده توصیه می کنم که این آیات مبارکه را هر روز بعد از نماز های یومیه هر کس به هر اندازه که می تواند تلاوت کرده و در معنی آن تدبر کند.

آیات 98 الی 100 از سوره مبارکه نحل بعنوان ذکر خاص سال 96 برای همشهریان تهرانی استخراج شده است.

امیدوارم بنده را نیز در ثواب اعمال خود شریک نمایید وهر که از این مطالب بهره مند میشود فاتحه ای برای رفتگان حقیر قرائت نماید.

هرکس نیز مایل است ذکر مخصوص  سال 96 خود را دریافت کند می تواند در ساعاتی که اعلام شد با بنده تماس بگیرد.

موفق باشید.


@jafrrahnama116