فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

معرفی علم لیمیا

 تعریفی که علمای علوم غریبه در باره این علم در کتب خود ارائه داده اند این است: واما لیمیا،آن علمی است که بدو دانسته میشود کیفیت امتزاج قوای فاعله عالیه به منفعله سافله تا فعلی غریب ازآن حادث شود.

لیمیا به زبان ساده یعنی، ترکیب نیروهای عالم پائین که ما باشیم با عالم بالا. یعنی عالم ارواح.البته این علم گستره وسیعی دارد.

یک بخش از علم لیمیا همین علمی است که در میان عامه مردم به دعا نویسی معروف شده است. بخش دیگر به ارتباط انسان با ارواح و موکلین و اجنه و موجودات دیگر عالم برمی گردد.در حقیقت موضوع اصلی در این علم استفاده انسان از قدرت موجود اجزای عالم ( هر چه که می خواهد باشد) برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود است.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با علوم غریبه ( 1 )

بسم الله الرحمن الرحیم

معرفی علم کیمیا

علم کیمیا یکی از پنج شاخه علوم غریبه در قدیم بوده و عامه مردم برداشتی که از این علم دارنددراین حد است که با این علم می شود فلزاتی مثل : آهن – مس و غیره را به طلا تبدیل کرد. اما در نزد دانشمندان حقیقی این علوم علم کیمیا معنی وسیعتری دارد. مثلاً یکی از کاربردهای علم کیمیا ساختن اکسیر اعظم است. اکسیر اعظم می تواند جلوی پیری را بگیرد و در حقیقت سن افراد را متوقف سازد. حتی می تواند افراد پیررا در یک آن به جوانان سالم و با نشاط تبدیل کند.حتی زنده کردن مردگان نیز در همین علم مطرح می شود.( البته باور کردن این مسائل بسیار سخت است.اما اگر کسی به شناخت حقیقی در باره جهان هستی دست یافته باشد آنگاه می فهمد که این اعمال بسیار آسان بوده و اصلاً کارهایی طبیعی هستند نه غیر طبیعی و ماورائی.اما ما از راز آن بیخبریم).هم اکنون بطور علمی ثابت شده که امکان تغییر مواد به یکدیگر وجود دارد و بهترین مثال در این باره بدن خود ماست.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

آشنایی با علوم درونی

آشنایی با علوم غریبه

تمامی علومی که بشر از ابتدای حضور خود بر روی زمین کشف کرده را می توان به دوبخش تقسیم کرد.1-علوم بیرونی.2- علوم درونی

 بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

معرفی خدمات استاد رهنما

بسم الله الرحمن الرحیم

قابل توجه خوانندگان محترم این وبلاگ

توجه دوستان عزیز را به این نکته جلب می نمایم که حقیر نه سرکتاب باز می کنم و نه احضار جنّ و تسخیرات و موکل انجام می دهم.خواهشمندم  در این باره اگر سوالاتی دارید با من تماس نگیرید. کار اصلی بنده پاسخ به سوالات از طریق علم شریف جفر بوده وبازهم متذکر می شوم که سؤالات مربوط به گنج و دفینه جات ودزدی ومسائل سیاسی وموارد مانند اینها را پاسخ نمی دهم.بلکه هدف اصلی آن است که به سوالاتی پاسخ داده شود که به یاری خداوند متعال پاسخ آنها گره ای از زندگی افراد را بگشاید وامور ختم به خیر بشود.

خدمت دیگری که بنده انجام می دهم استخراج ذکر خاص برای مشکلات افراد می باشد.این اذکارمتنوع بوده و شامل استخراج ذکر اسم اعظم فردی ونقش شرف شمس همراه با ذکر خاص و اذکار دیگر می باشد که به تدریج اعلام می شود.

خدمت سوّم، ساخت انگشتر یا گردنبند با استخراج ذکر خاص و نقش طلسم خاص آن برای رفع مشکلات و برآورده شدن حوائج است که توسط استاد کار ماهر و با رعایت تمام اصول علمی و شرعی ودر نظرگرفتن ساعات مخصوص و استفاده از بخورات خاص هر طلسم انجام می پذیرد. 

خدمت چهارم  آموزش علم جفر ، رمل  ،  دعانویسی اسلامی ،  نجوم احکامی

تمامی موارد گفته شده هزینه دارد و رایگان نیست. خدمت رایگانی که بنده انجام میدهم استخاره از قرآن است وهر کس مایل به استخاره باشد می تواند در ساعاتی که اعلام می شود تماس بگیرد و درخواست خود را مطرح کند.

شماره تماس  استاد رهنما :    ۰۹۲۱۶۴۴۰۳۸۳  - ۰۹۳۷۲۶۲۲۰۱۹ ساعات تماس : از۱۱ صبح الی ۱۱شب

استفاده از مطالب وبلاگ شرعا حرام است و جایز نیست.