فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

انگشتر محافظ

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

اطلاعیه ساخت انگشتر محافظ


به نام خدا

دوستان گرامی.سلام

اگر مطالب قبلی بنده در باره ارتباط اجزای هستی با یکدیگر و وجود موجودات ماورایی را مطالعه کرده باشید،پس الان به این بینش رسیده اید و این موضوع را پذیرفته اید که مسائل مختلفی ممکن است به صورت روز مره روی سلامتی یا زندگی ما،اثرات منفی یا مثبت از خود بجای بگذارد. 

بعنوان مثال،موجودی به نام جن ممکن است در زندگی ما حضور پیدا کند و اگر از نوع شریر آن باشد به ما آسیب بزند.

همچنین انرژیی منفی ای که دیگران به صورت دائمی به سمت ما ارسال می کنند نیز می تواند در بسته شدن کار و زندگی و حتی بخت افراد موثر واقع شود.

برای تمام این موارد می توان برای هر کس طلسمی خاص از آیات قرآن مجید ساخت تا به صورت دائمی و به اذن خدای متعال شخص را از شر نیروهاو موجودات ماورایی در امان نگه دارد.

این طلسم برای هرکس به صورت خاص و به شکل انگشتر یا گردن بند ساخته میشود.

این طلسم می تواند با تولید دایره ای از امواج خاص دور هر کس یک دیوار مدافع بوجود آورده و از نفوذ انرژی منفی و موجودات شیطانی جلوگیری نماید.

زنان و کودکان از جمله کسانی هستند که بخاطر ساختار وجودی شان بیشتر از همه در معرض آسیبهای این چنینی قرار می گیرند. بخصوص بچه ها که تا سن و سال خاصی به راحتی تمام موجودات ماورایی را می بینند و حتی با آنها هم کلام هم می شوند. لذا برای هر کس داشتن این طلسم محافظ جزو ضروریات بحساب می آید.


جدای از اینکه برای هر فرد می توان این طلسم را به صورت انفرادی ساخت،برای کل منزل نیز میتوان ان را به شکلی خاص و بسیار زیبا روی کریستال با رنگهای مختلف طراحی نمود و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

برای تهیه این طلسم محافظ که می تواند هدیه ارزشمند شما به اعضای خانواده تان باشد میتوانید از ساعت ده صبح الی ده شب با شماره تلفن استاد رهنما تماس بگیرید.

شماره تماس :09216440383 

@jafrrahnama116