فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه (7)

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

آشنایی با جفر _قسمت هفتم

دوستان و همراهان گرامی،درود برشما

در قسمت قبل بحث ما به مستحصله جفر رسید.حال قبل از اینکه به آن مبحث بپردازیم لازم میدانم نکته ای را که قبلا در باره استخراج جواب از جفر توضیح داده ام یکبار دیگر در اینجا شرح دهم ،زیرا عده زیادی با وجود اینکه مطالب بنده را در وبلاگ و کانال دنبال می کنند هنوز این موضوع برایشان جانیافتاده که چگونه ممکن است با حروف بتوان از آینده خبر داد؟

حقیقت این است که بسیاری از مطالب را نمیتوان در اینجا فاش کرد.زیرا اولا جزو اسرار است.ثانیا من هیچ شناختی از کسانی که این مطالب را میخوانند ندارم.برای همین ممکن است بعضی ها با خواندن آن مطالب دچار سوء تفاهم بشوند.

بعنوان مثال یک شخص فیزیکدان با بنده تماس گرفته و میگفت:با توضیحات شما در باره جفر من این موضوع را استنباط کردم که انگار دنیا مثل یک برنامه کامپیوتری است که همه چیز در آن به دقت ثبت و ضبط شده،بهمین دلیل است وقتی از جفر سوال می کنیم به ما جواب میدهد. اگر این موضوع درست باشد پس آفرینش جبر است و اختیاری در ببن نیست.

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

ملاحظه می کنید.یک فرد بسیار باهوش است که اصل ماجرا  را درست فهمیده اما نتیجه گیری غلط کرده. یک مثال بزنم.

فرض کنید شما در حال تماشای یک سریال هستید و این سریال در 200 قسمت تهیه شده است. ( اینجا را خوب دقت کنید)حال شما اگر از کارگردان سوال کنید که بر سر فلان شخصیت در این سریال چه می آید،ایشان میتواند با دقت به شما بگوید که در فلان قسمت آن شخصیت فوت می کند! ؟

توجه کردید،مثل یک سوال جفری بود.شما پرسیدید که عاقبت کار فلانی چه میشود؟کارگردان یا جفر به شما دقیق پاسخ داد که در فلان قسمت وی فوت میکند.چرا با این قاطعیت جواب میدهد؟چون سریال را خود او ساخته و تمام شده رفته پی کارش (در خانه اگر کس یک حرف بس است).حال اینجا یک تفاوت مهم در باره خلقت و سریال وجود دارد.

سریال جبر است و اختیاری در آن نیست. هنرپیشگان همان کاری را انجام میدهند که به آنها دستور داده شده و باید مطابق فیلم نامه پیش بروند.بنابراین اختیاری از خود ندارند. اما خلقت جهان و افعال مردمان  اینگونه نیست.چه، اگر جبر بود پس مجازات بی معنی بود.زیرا یک قاتل اظهار میکرد که من مجبور به کشتن فلانی بودم زیرا خدا اینطور خواسته بود.

در حقیقت موضوع این است که خداوند متعال آگاه از افعال مردمان است.یعنی میداند که ده هزار سال بعد یا خیلی دور تر در فلان جا چه خواهد شد و دانستن با جبر خیلی فرق می کند.مردم آزاد گذاشته اند.بنابراین هرکس هر کاری را که دلش میخواهد انجام میدهد.اما خداوند متعال از آینده و گذشته همگان آگاه است.زیرا اصلا برای خالق ما گذشته و آینده معنی ندارد.خدا خود خالق آینده و گذشته است. پس همه چیز در نزد خدا زمان حال است.

وب این صورت است که ما در جفر سوال طرح میکنیم و جواب استخراج می کنیم.زیرا تمام عالم در درون ماست. بنابراین ما از نظر ناخودآگاهی متصل به عالم غیب هستیم. اما خداوند متعال برای هرکس که صلاح بداند پرده حجاب را از روی  ذهن فرد برمی دارد تا وی بتواند از حقایق آگاه شود.

حال به یک توضیح ساده دیگر در باره چگونگی رسیدن به جواب توجه کنید.

کتابی است به نام (جفر جامع ) که 784 صفحه دارد.در هر صفحه این کتاب جدولی کشیده شده 28 در 28 خانه که جمعا 784 خانه دارد.درون هر خانه چهار حرف نوشته شده. مثلا،درون خانه اول افقی این کتاب چهار حرف الف نوشته شده به این صورت (  ا ا ا ا   ) و در آخرین خانه این کتاب در صفحه 784 چهار حرف غین نوشته شده به این شکل ( غ غ غ غ ).در واقع تمام ترکیبات چهار حرفی حروف به هر زبانی درون این کتاب نوشته شده.حال به آن موضوع خوب دقت کنید.

در علم جفر شما هر سوالی که مطرح می کنید پاسخ آن سوال هم به تعداد حروف سوال وجود دارد. بنابراین تمام  سوال و جوابها درون کتاب جفر جامع قرار دارد. حال هرکس درون ذهن خود یکی از این کتاب را آماده دارد. زیرا مغز حروف را پردازش میکند.

حال از آنجایی که ما دارای ناخودآگاهی هستیم که پاسخ تمام سوال هارا میداند، بنابراین وقتی که یک جفار سوالی را طرح می کند در صورتی که ارتباطش با ناخودآگاهش برقرار باشد شعور درونی او جواب را در قالب ترکیبات چهار تایی کتاب جفر جامع در اختیار وی قرار می دهد. پس در اینجا تمرکز فکر نقش بسزایی در فهم علم جفر دارد.یعنی اینکه، اساتید علوم درونی و هیپنوتیزورها که تمرکز فکر خوبی دارند بهتر می توانند جفر را بفهمند و یاد بگیرند. 

حال نتیجه این بخش

☺☺

نتیجه این شد که،هر انسانی که به دنیا می آید بالقوه از همه چیز با خبر است.یعنی میتواند به عالم غیب متصل شود. اما برای برخی این امکان هرگز پیش نمی آید.زیرا روی ذهنش حجاب قرار داده شده است.اما برخی موفق میشوند.

در قرآن کریم میفرماید :به خدای خودت که درون توست بیاندیش. این مطلب

@jafrrahnama116