فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه (6)

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

ادامه بخش ششم از آشنایی با جفر

در مطالب قبلی عرض کردیم که اکثر کتب قدیمی مطالب کذبی را در خود دارند.زیرا نویسندگان آنها (حداقل کسانی که واقعا جفر را بلد بودند) نمیخواستند که هر کسی به دنبال این علم راه بیافتند،لذا تا جایی که میتوانند سعی میکرد ند که این علم را عجیب و غریب و دست نیافتن جلوه بدهند.

خیلی ها هم اصلا جفر بلد نبودند و به دروغ در این زمینه کتاب مینوشتند.

به عنوان مثال نوعی از جفر به نام 15 سطری وجود دارد که البته استخراج جواب در این نوع از جفر بطور کامل با آن چیزی که در کتاب نوشته شده متفاوت است. معروفترین سوالی که با این نوع جفر طرح شده همان سوال ، امام زمان کیست است.

با کمال تاسف باید عرض کنم پاسخی که برای این سوال استخراج شده به هیچ وجه یک جواب جفری نیست و طرح کننده این سوال اصلا جفار نیست بلکه یک آدم کذایی بوده مثل امثال همین سام نژاد و غیره.

در این سوال، شخص ابتدا جواب را که از قبل میدانسته قرار داده و سپس سعی کرده این جواب را به روش استخراج این نوع از جفر منتسب کند.یعنی هرگز این جواب با روش استخراج جواب در جفر 15 سطری به دست نمی آید. حقیقت تلخ است.اما باید پذیرفت که امثال این آدمها نیستند.حال شما تصور کنید چند هزار نفر آدم روزهای متمادی سر کشف راز این روش وقت صرف کردند و به هیچ نتیجه ای هم نرسیدند. 

در تمام روشهای جفری شما به سطری برمی خورید به نام مستحصله. مستحصله یعنی آن چیزی که حاصل شده، به عبارت دیگر در سطر مستحصله حروفی نوشته میشود که جواب سوال در آن است.حال این جواب یا به صورت نظیر ه  آشکار میشود یا به شکلهای دیگر مشخص میشود. به بیان ساده مستحصله این است:

وقتی که شما سوالی مطرح می کنید بعد از جمع بستن اعداد حروف و به دست آوردن مداخل و تبدیل اعداد مداخل به حروف و ملفوظی کردن آنها، سطر اساس و نظیره را تشکیل میدهید.حال هر حرف باید به حرف دیگری تبدیل بشود تا جواب به دست آید. (مطالب بعد از این را با دقت بیشتری مطالعه کنید).

مثلا شما سوال می کنید : آیا بیماری فلان مریض خوب میشود یا خیر؟

حال جواب سوال شما باید بهمان تعداد حروف اساس یا نظیره باشد. البته پاسخ حقیقی.یعنی اینکه شما هر جوابی را نمیتوانید بعنوان پاسخ آن سوال منظور کنید.پس هر جفنگی جفر نیست.کسی که به نام مهندسی حروف لاطائلات تحویل مردم میدهد به این مطالب خوب توجه کند.

حال سوال این است که آن پاسخ حقیقی را چگونه میشود یافت؟

پاسخ این است : جفار با روشی که خود میداند زیر هر حرف حرفی را به نام مستحصله قرار میدهد که در نهایت و در ترکیب با حروف دیگر جمله ای را به نثر یا شعر تحویل شخص میدهد که پاسخ سوال پرسیده شده است.

در زبان عامیانه به این علم ، علم غیب می گویند. البته بنده بارها عرض کرده ام که علم غیب مطلق از آن خداست و جفر علم غیب نسبی است.

دوستان توجه کردید!پس در جفر دوکار باید انجام بدهید. 

1 _ حروفی را پیدا کنید که شما را به جواب واقعی سوال برساند.

2 _ اطمینان پیدا کنید که این حروف درست هستند. یعنی جوابی که یافته آید همان پاسخ حقیقی باشد.

کل جفر در همین دو عمل خلاصه میشود.باقی نمایش و فیلم است برای گمراه کردن مردم.حال خوب به مطالب بعدی توجه کنید.

اول بگذارید یکبار دیگر تعریف جفر را با هم مرور کنیم.

قبلا گفتیم که جفر:روش پی بردن به پاسخ سوالات است و اینکار بوسیله حروف انجام میشود.در حقیقت جفر نشان دهنده آخر کار است.شما سوالی کرده آید و پاسخ بوسیله حروف به نمایش در می آید. 

حال یک سوال،ما از کجا بفهمیم که کدام حرف پاسخ سوال است که آن را بعنوان مستحصله حروف در زیر هر حرف قرار دهیم.بگذارید این مطلب را با یک مثال توضیح بدهم.

ما سوال می کنیم : امام اول شیعیان کیست ؟ 

جمع عدد حروف این سوال 1050 و تعداد حروف سوال 17 و عدد نقاط حروف نیز 12 میباشد.

حال ما ساده ترین مداخل را برای این سوال اخذ می کنیم.

یعنی اعداد را به حروف تبدیل می کنیم.

1050=ن غ

17= ز ی

12=ب ی

پس حروف اساس ما عبارتند از: ن غ ز ی ب ی

حروف نظیره ما هم : غ ن ش خ ع خ

حال ما باید حروفی را پیدا کنیم که حاوی جواب سوال ما باشند.در اینجا ما شش حرف داریم،پس جواب هم باید در شش حرف ارائه شود.

این شش حرف که قرار است یافته شوند همان حروف مستحصله هستند.

بعضی از جفار ان حروف مستحصله را می یابند و سپس از آن حروف نظیره می گیرند و جواب در آن حروف نمایان میشود. حال هر کس به شیوه ای عمل میکند.اما سوال اصلی در اینجا آن است که این حروف جواب چگونه به دست می آید؟این همان سوالی است که پی بردن به جواب آن یک عمر وقت میبرد.حال به این موضوع از منظر دیگری می پردازیم.

گفتیم که برای استخراج جواب هر سوالی به تعداد حروف  نظیره نیاز به حروفی داریم که به آن (مستحصله )میگویند حال چند نظریه بیشتر در باره حروف مستحصله وجود ندارد که من همه آنها را در اینجا طرح میکنم.

وقتی که ما سوالی را در جفر مطرح 

می کنیم باید حروفی را در زیر حروف سوال قرار دهیم که حاوی جواب باشند. این کار از چند جهت خارج نیست.

1 _ ما از جواب سوال اطلاع داشته باشیم.پس حروفی را در زیر حروف سوال می نویسیم که به جواب منتهی بشود.این همان کاری است که تمام کلاهبرداران در جفر انجام میدهند.شخص سوال طرح می کند امام زمان کیست؟ بعد جواب در می آورد که ، محمد مهدی باشد امام. خوب این جواب داد میزند که ساختگی است.چون جفر زبان خاص خودش را دارد.یعنی جواب اینقدر شسته و رفته استخراج نمیشود.بحث در این باره طولانی است و ان شاءالله اگر عمری باقی بود در باره آن توضیح خواهم داد.

2 _ کسی که جواب را میداند به ما بگوید که چه حروفی را زیر حروف سوال قرار بدهیم که به جواب منتهی بشود. مثلا یک موجود ماورایی. نظیر جن و موکل که این روزها خیلی باب شده.

3 _ ما از درون به عالم غیب متصل بشویم تا بدانیم که برای هر حرفی از حروف سوال چه حرفی را بعنوان مستحصله قرار بدهیم.

4 _ فرمولی در اختیار داشته باشیم که به ما بگوید بر اساس آن فرمول چه حرفی را زیر حروف سوال قرار دهیم که به جواب حقیقی منتهی بشود. همان چیزی که کلاهبرداران اینترنتی امروزه ادعا می کنند.چه با مهندسی حروف و چه با نرم افزار و یا روشهای من در آوردی دیگر.

جز این موارد که عرض شد راه دیگه ای که برای دستیابی به حروف مستحصله وجود ندارد. آن شاءالله اگر عمری باقی بود در ادامه مطلب خواهیم گفت که حقیقت چیست و چگونه میشود به پاسخ سوالات در جفر رسید.

فقط دوست من،خواهش میکنم به این نکته خوب دقت کن. پی بردن به راز استخراج حروف جواب یا مستحصله سالهای زیادی زمان می برد.گول این مزخرفاتی که این روزها در اینترنت مد شده را نخور.هر کس که ادعا می کند نرم افزار برای استخراج جواب ساخته یا فرمول ریاضی  برای این کار ابداع کرده با من تماس بگیرد من یک سوال برای او مطرح میکنم اگر توانست به آن سوال جواب بدهد من پاداش قابل توجه ای به او پرداخت می کنم.اما میدانم که نمیتوانند.  سالهاست من این در خواست را مطرح کرده ام اما هیچکدام از این افرادی که مدعی هستند هرگز نتوانستند که پاسخ یک سوال را بدهند.آنوقت برای مردم اسمس میفرستند که آموزش جفر 15 سطری تضمینی به صورت قسطی!!! واقعا شما بگویید به این سام نژادو دوستانش که چنین ادعاهایی را میکنندچه باید گفت؟ قضاوت با شما. حق یارتان.

ادامه دارد