فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه ( 6 )

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:
آشنایی با علم جفر---- قسمت ششم
دوستان و همراهان گرامی درود برشما
با نام و یاد خدای مهربان دنباله مطالب در باره جفر را پی می گیریم.اما قبل از اینکه به بقیه مطالب بپردازم لازم میدانم موردی را در اینجا توضیح بدهم. آن مورد این است:
مردم از نظر شناخت جفر به سه گروه تقسیم میشوند.
1- اکثریت مردم در باره این علم هیچ نمیدانندو فقط چیزهایی را از این و آن شنیده اند.
2_ عده ای هم خیال می کنند که در باره این علم دارای اطلاعات کافی هستند که متاسفانه بیشتر دانسته های آنها غلط است و بخاطر همین اطلاعات غلط هرچقدر که بیشتر در این زمینه تلاش می کنند به هیچ نتیجه ای نمیرسند.
3 _ فقط عده کمی هستند که دارای دانشی درست بوده و این علم را از راه و روش حقیقی آن دنبال می کنند.
بنده سعی کرده ام مطالبی که در اینجا قرار میدهم برای هر سه گروه قابل استفاده باشد.بهمین دلیل از ساده ترین بیان استفاده میکنم تا برای همگان قابل درک باشد.وگرنه میتوان ساعتها با زبان اختصاصی جفر صحبت کرد،اما این زبان قابل درک برای همگان نیست و فقط عده معدودی آن را میفهمند.
اما هدف بنده این است که هرکسی با هر سطح سوادی که این مطالب را میخواند در انتها اگر از او خواسته شد در باره جفر سخن بگوید،قادر باشد مثل یک شخص کار کشته در این باره حرف بزند.بنابراین ما تمام اصطلاحات پیچیده و غیر ضروری را در اینجا حذف کرده ایم زیاد به درد کسی نمیخورد. حال به دنباله مطلب برگردیم.
مهمترین نکته ای که باید در اینجا و در ابتدای مطلب عرض کنم این است که مایلم توجه شمارا به موضوع خیلی مهمی جلب کنم.آن موضوع این است:
اکثر کسانی که علاقمند به جفر می باشند به احتمال زیاد مقادیر زیادی از نسخ خطی و یا کتابها و جزوات جفر را جمع کرده اند.در تمام این کتابها هر نویسنده ای روشی یا روشهایی از جفر را معرفی کرده است و باز در تمام این روشها شما ملاحظه می کنید که مطلب طوری به خواننده القاء میشود که شما در نهایت به این نتیجه برسید که جفر با محاسبات پیچیده ریاضی به جواب میرسد و کار هرکسی نیست.خوب،این دقیقا همان نتیجه ای است که نویسندگان آن کتابها خواسته اند شما به آن برسید.
لابد می پرسید چرا؟ عرض می کنم.
در این کتابها نشان می دهند که برای استخراج جواب باید سطرهای طولانی تشکیل داد (مثل جفر 15 سطری) و محاسبات و شمارشی زیادی را انجام داد تا به جواب رسید. در حالی که جفر واقعی اصلا اینطوری نیست.
هدف نویسندگان این کتابها آن است که مردم را شگفت زده بکنند و این مطلب را به دیگران القاء کنند که کار هر .... نیست خرمن کوفتن و الی آخر.
نتیجه اینکه،اکثر این کتابها و روشهای ارائه شده دروغ است عزیزان من دروغ.یک دروغ گنده و این موضوع  مال امروز و دیروز نیست.بنا به شهادت خیلی از علمای این فن این موضوع از همان ابتدا وجود داشته است.
به ادامه مطلب در نوشتار آینده توجه کنید.
@jafrrahnama116