فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آموزش جفر

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

مژده به علاقمندان علم شریف جفر

به مناسبت سال نو،اینجانب تعدادی از روشهای ساده جفر را در قالب جزوات آموزشی بسیار ساده که برای هر کس با هر سطح سواد قابل فهم است آماده کرده ام که با تخفیف پنجاه در صدی تا پایان اسفند ماه برای طالبین این علم شریف قابل تهیه می باشد.بعد از سال نو دوباره قیمتها به حال عادی برخواهد گشت.

این کتب به دو شکل عرضه میشود.

1 _فقط خرید کتاب.در اینصورت هزینه آن کمتر است.

2 _ شرکت در دوره آموزشی. در اینصورت شخص باید بیشتر هزینه کندزیرا دوره را بطور کامل طی میکند. اما در هر صورت باز نصف هزینه را خواهد پرداخت.در این باره توضیح میدهم.

وقتی کسی یک کتاب یا یک روش از جفر را از بنده مطالبه میکند.اگر کتاب کامل را بخواهد،بنده روش را بطور کامل با مثالهای به روز تحویل شخص میدهم اما دیگر به هیچ سوالی یا راهنمایی جواب نمیدهم. زیرا شخص فقط هزینه کتاب را پرداخته،اما وقتی کسی در دوره شرکت می کند بنده هم کتاب کامل را در اختیار ایشان قرار میدهم و هم اینکه تا مدت تعیین شده در کنار وی و همراه او برای تسلط ایشان بر روش هستم و اگر لازم باشد جزوات راهنمای بیشتری در اختیارشان گذاشته و تا زمانی که فرد تسلط کامل به روش پیدا نکرده در کنارش هستم.ان شاء الله. 

حال مقداری در باره این روشها توضیح میدهم.اما قبل از هر چیز خواهش میکنم به این مطلب توجه کنید.

☺☺☺☺☺☺☺

دوستان من.بنده آن روشها از جفری که به هر سوالی جواب بدهد را بلد نیستم.با روشهای من شما نمیتواند نام همسر آینده کسی را استخراج کنید و یا شماره تلفن فردی را بیابید و یا پاسخ سوالات کنکور و و و ....... را پیدا کنید. بلکه این روشها محدود هستند و میتوانید با آنها به سوالات کلی جواب بدهید.البته بنده منکر این موضوع نیستم که گاهی افراد از من کتاب میخرند و بعد خداوند متعال به ایشان عنایت داشته و آنها با همان روشها میتوانند حتی اسم استخراج کنند.این موضوع یک استثناء می باشد. شما با این روشها میتوانید در باره ازدواج بین دو نفر یا شراکت و یا مسائل کلی دیگر سوال طرح کرده و به اذن خدا جواب در یافت کنید.البته باز هم عرض میکنم.شما هر سوالی بخواهید میتوانید مطرح کنید اما استخراج جواب همه آنها با این روشها امکان ندارد.

بعنوان مثال فردی سوال کند،الان امام زمان (عج)در کجا تشریف دارند؟ و یا اینکه،اسرار کیمیا چیست؟ و از این قبیل سوالاتی که حتی بزرگان جفر در قدیم هم از استخراج پاسخ آنها در مانده بودند چه برسد به ما.البته با ادامه مقالات در باره آشنایی با جفر که در همین کانال قرار میدهم شما با این علم بیشتر آشنا شده و خواهید فهمید که چرا بنده عرض میکنم این روشها محدود هستند. ادامه مطلب را آن شاءالله در وقت دیگری پی می گیریم.

@jafrrahnama116