فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آموزش جفر رهنما

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:
روش آموزش جفر رهنما
سلام دوستان و همراهان عزیز. در این قسمت میخواهم در  باره روش آموزشی خود با شما مطالبی را در میان بگذارم. زیرا روزانه عده زیادی از علاقمندان به علم جفر با بنده تماس میگیرند و سوال میکنند که شما این علم را چگونه آموزش میدهید؟
بنده نیز این توضیحات را در اینجا ارائه میدهم تا زحمت دوستان را کم کنم.
اما قبل از اینکه روش آموزشی خود را شرح دهم ،صادقانه و خالصانه و دوستانه از کسانی که جوان هستندخواهش میکنم وارد این وادی نشوند.زیرا سالهای سال باید تلاش کنند و کسی که برای فراگیری علم جفر اقدام میکند دیگر نمیتواند مثل بقیه مردم یک زندگی عادی داشته باشد. بنابراین توصیه من به این عزیزان آن است که درس خودشان را بخوانند یا مشغول شغلی شوند که از نظر در آمدی به حدی از رفاه برسند که زندگی و تهیه معاش آنها را تحت فشار قرار ندهد،آنوقت با خیال راحت مشغول این علم بشوند.
من باز هم لازم میدانم اینجا مکررا اعلام کنم که گوش به تبلیغات دروغین یک عده کلاهبردار ندهید که ادعا می کنند روشها یا نرم افزارها یا کتبی را میفروشند که با خرید آنها میتوانید جفر را تضمینی یاد بگیرید.اینها یک مشت مزخرف است.سالها طول میکشد تا شما به یک روش از جفر مسلط بشوید.پس تا میتوانید ابتدا خود را از نظر مالی تقویت کنید بعد به دنبال این علم بروید.
دوست گرامی،بحال من فرق نمیکند که شما به دنبال این علم بروید یا خیر،من تمام جوانی خودم را بر سر این کار گذاشتم و سالها عذاب کشیدم.بنابراین فقط از جهت نوعدوستی تاکید می کنم.زیرا نمیخواهم شما هم مثل این حقیر اذیت شوید. تازه،اوضاع من از شماها خیلی بدتر بود.زیرا من نه استادی در اختیار داشتم و نه کتاب راهنمایی. بنابراین به نصیحت بنده توجه کنید.
مطلب مهم دیگر آن است که تا میتوانید در باره جفر به مطالبی که قبلا در وبلاگهای خود نوشته ام و متاسفانه با دسیسه دشمنان من مرتب فیلتر شده اند اگر میتوانید مراجعه کرده و آنها را مطالعه کنید تا شناخت شما بالا برود و فریب این شیادان را نخورید.
من در این کانال هم تا جایی که وقت من اجازه بدهد در این باره مطلب خواهم گذاشت تا شما با شناخت بیشتری به دنبال این علم بروید.حال به روش آموزش خودم بر میگردم. 
بنده جفر را به صورت مکاتبه ای آموزش میدهم زیرا امکان اینکه کلاس به صورت حضوری برگزار بشود نیست. بنابر این تمام دروس آموزشی را در قالب کتب اختصاصی برای هرکس میفرستم و شخص شروع به تمرین کرده و از طریق تلفن و ایمیل با من در ارتباط است.قدم به قدم برای هرکس سوالاتی طرح میشود و شخص را برای استخراج جواب راهنمایی می کنیم.یک دوره ممکن است چند سال بطول بکشد،بنابراین هزینه خیلی سنگینی خواهد داشت و همین جا اعلام میکنم که هرکس که توانایی هزینه کردن به شکل سنگین را ندارد نمی تواند با بنده کار کند . زیرا من حاصل یک عمر تلاش خودم را صادقانه در اختیار افراد میگذارم و علم حقیقی را آموزش میدهم.به همین دلیل از حق خودم نمیگذرم.بنابراین اگر کسی از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست توصیه میکنم برود زبان عربی و اردو را یاد بگیرد تا بتواند از کتبی که به این دو زبان نوشته شده استفاده کند. در زبان فارسی فقط کتب آموزشی بنده حرف اول و آخر را در زمینه آموزش میزند و کتاب دیگری در دسترس نیست. همانطور که عرض کردم این داستان طولانی است.اما در عین حال باید به اطلاع شما برسانم که روشهای ساده ای ابداع کرده ام که در عین محدودیت باز هم در نوع خود شاهکارهایی بی نظیر هستند. هر سال به مناسبتهای مختلف من تخفیف قابل توجه ای برای علاقمندان در نظر میگیرم که هر کس که تا حدودی از وضعیت مالی متوسط برخوردار است بتواند این کتب را تهیه کند.در مطلب بعدی در این باره توضیحاتی ارائه خواهم داد.
@jafrrahnama116