فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علم جفر 4

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

آشنایی با علم جفر_ قسمت چهارم

1 _ قبل از هر چیز باید وضعیت مالی خود را درست کنید. زیرا کسی که کارگر یا کارمند است و با ماهی یک میلیون زندگی خود را میگذرانداگر بخواهد با این وضعیت مالی به دنبال جفر برود مطمئن باشد که عذاب خواهد کشید.

زیرا باید روزها و شبها ساعتها زیادی را اختصاص به یادگیری جفر بدهد.بنابراین چنین کسی فقط خود و افراد خانواده خودش را عذاب خواهد داد و بس.

2 _ بعد از اینکه وضعیت مالی درست شد باید بدانید که ممکن است سالهای زیادی را شما صرف آموختن بکنید تا به این دانش دست یابید.بنابراین باید برای تمام عمر خود برنامه ریزی کنید و مثل کسانی نباشید که هر روز به خودشان میگویند امروز را سخت تمرین میکنم فردا برای ادامه کار تصمیم میگیرم.بله دوست من،ممکن است سی سال به دنبال این علم بروی و سر آخر دست خالی برگردی. اگر کسی در سخن من شک دارد برود و کتب پیشینیان را خوب مطالعه کند.

3 _ بدانید که در زبان فارسی بغیر از کتبی که بنده نوشته ام هیچ منبع آموزشی حقیقی در باره علم جفر وجود ندارد. بنابراین باید زبان عربی و اردو را فرا بگیرید تا بتوانید از منابعی که به این دو زبان است استفاده کنید.

4 _ بدانید که یادگیری جفر صبر ایوب میخواهد. بنابراین اگر وقت کافی برای تمرین ندارید و از اراده ضعیفی برخور دارید اصلا وارد این کار نشوید و به دنبال زندگی معمول خود بروید.

میتوان همچنان به این فهرست افزود. اما برای کسانی که خودشان میخواهند به دنبال فراگیری این علم بروند و فکر میکنند آنقدر باهوش هستند که بدون استاد به نتیجه برسند ذکر همین موارد کافی است.

یک نکته را هم برادرانه خدمت همه دوستان عرض بکنم. بعضی از سخنان من ممکن است تلخ باشد اما حقیقت است. پس از بنده حقیر نرنجید. اینجا روی سخن من با کسانی است که فکر می کنند می توانند با زرنگی و یا مفت به این علم برسند،به این دوستان عرض میکنم فقط وقت خودتان را تلف می کنید.یک دوره آموزش جفر ممکن است چند سال طول بکشد و شما باید خیلی سنگین هزینه کنید. بنابراین کسانی که از پس پرداخت هزینه های آن برنمی آیند بهتر است از خیر این کار بگذرند.زیرا بنده کسی نیستم که از حق خودم بگذرم و شما هم مجبور می شوید در همان ابتدا با تحمل ضرر و زیان این کار را رها کنید.بنابراین اگر کسی نمیتواند برای شروع درست هزینه کند پس اصلا شروع نکند بهتر است.حتی اگر کسی خودش بخواهد به صورت فردی به دنبال این کار برود باید بالای دویست سیصد میلیون خورد خورد هزینه کند.

خدا را شاهد میگیرم که بنده این مطالب را فقط برای ثواب در اینجا مینویسم تا جوانان ما که می توانند در زمینه های دیگر علمی به نتیجه برسند بیخود وقت ارزشمند و جوانی بی بازگشت را برای رسیدن به یک رویا به هدر ندهند.اما میدانم که با تمام این حرفها باز یک عده هستند که برای لجبازی با خودشان بر خلاف این نصایح عمل خواهند کرد و عمر خود را بدون به دست آوردن هیچ نتیجه ای در این راه به هدر خواهند داد.من برای این دسته آرزوی عاقبت بخیری میکنم.

و اما صحبت پایانی این بخش

دوستان من،برادران و خواهران من.

هیچ برنامه کامپیوتری و نرم افزار و کتاب در هیچ زمانی درست نشده و نوشته نمیشود که شما بتوانید از روی آن جفر را یاد بگیرید.مدعیان این قبیل مسائل یک مشت .... هستند.بارها من شاهد بوده ام که یک نرم افزار مثلا آموزش جفر 15 سطری را به مبلغ چند میلیون به افراد فروخته اند و شخص بعد از دریافت آن متوجه شده که این نرم افزار محاسبات ساده ای را انجام میدهد و بس . مطمئن باشید هرگز نرم افزاری ساخته نمیشود که بتواند به سوالات جفری جواب بدهد. بعدا من این مطلب را برای شما ثابت خواهم کرد. شما را بخدا اینقدر ساده نباشید و مال و عمر عزیز خود را اینگونه به هدر ندهید. موفق باشید.

@jafrrahnama116