فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه

آموزش علوم غریبه،جفر رهنما:

ادامه مطالب در باره آشنایی با علم جفر، قسمت دوم

در بخش اول فقط معنی خود کلمه جفر را به صورت مختصر بیان کردیم.حال ادامه مطلب را پی می گیریم.

جفر جزو علوم غریبه به حساب می آید.بهمین دلیل همیشه از دسترس عامه مردم به دور نگاهداشته شده است و همین موضوع باعث شده که اکثریت مردم نسبت به این فن شناخت درستی نداشته باشند.وهمین موضوع باعث شده تا در شناخت و پیگیری این دانش غیبی راه غلطی را  بپیمایند.پس لازم است که ما اینجا شناخت درستی از این فن را به شما ارائه بدهیم.

همانطور که قبلا گفتیم،جفر یک علم به معنای معمول آن نیست.زیرا یک علم (مثل ریاضی ) دارای قواعد روشنی است که تبدیل به فرمول گشته،بنابراین جستجو کننده آن علم میداند که برای یادگیری آن دانش از کجا آغاز کند و در پایان به چه چیز روشنی خواهد رسید.اما جفر اینگونه نیست.

جفر راه پی بردن به علم غیب نسبی است. (غیب مطلق از آن خداست). بعنوان مثال دو نفر میخواهند با یکدیگر ازدواج کنند. حال ما میخواهیم بدانیم که عاقبت این ازدواج چگونه خواهد شد؟ به صورت ظاهر این کار نشدنی است. زیرا آینده از نظر ما هنوز واقع نشده است. اما حقیقت چیز دیگری است.و اینجاست که بنده همیشه عرض میکنم تا به شناخت واقعی دست نیابیم امکان رسیدن به اسرار هستی وجود ندارد.در اصل باید بدانید که در عالم چیزی به نام گذشته و آینده وجود ندارد و همه چیز در وضعیت حال اتفاق می افتد.یعنی تمام اتفاقاتی که قرار است هزاران سال بعد (البته از نظر ما) رخ دهد،هم اکنون در حال انجام است. اما مادر لایه ای از جهان هستی زندگی میکنیم که بطور معمول به آن لایه ای که اتفاقات در زمان حال در آن رخ میدهد دسترسی نداریم.همچنین سرعت لایه ما از لایه اصلی کمتر است و بهمین دلیل است که ما دیرتر از اتفاقات آگاه می شویم و این برای ما آینده به حساب می آید.این مطلبی است که در قرآن مجید هم بوضوح بیان شده است. حال من یک دلیل ساده برای اثبات این موضوع می آورم.

همه ما گاهی خوابهای می بینیم که بعدا تعبیر میشود یا به حقیقت میپیوندد و این مطلبی است که هر روز از دهان هزاران نفر می شنویم.مثلا کسی خواب میبیند که یکی از اقوامش فوت کرده است و چندی بعد آن خواب بهمان شکل بوقوع می پیوندد.حال سوال این است،اگر آینده هنوز اتفاق نیافتاده است،پس چگونه است که ما در خواب آن را می بینیم؟

پاسخ این است،گاهی در حالت خواب روان ما موفق میشود حجابها را به کنار زده و به لایه بیزمان نفوذ کند. در این وضعیت با توجه به نوع نفوذ ما شاهد وقایعی خواهیم بود که قرار است بعدا در لایه ما و در زمان آینده از نظر ما اتفاق  بیافتند.سپس و بعد از بیداری از خواب ممکن است ما آن اتفاق را به صورت کامل یا ناقص به یاد بیاوریم. جفر هم چنین چیزی است.یعنی شخص سوالی را مطرح میکند و سپس از نظر ذهنی به عالم بی زمان وصل میشود و پاسخ سوال را در قالب حروف و کلمات بیان میکند.و این یعنی آنکه میتوان با روشهای دیگری هم به آن عالم وصل شد و جفر فقط یکی از این راههاست.و در اصل حروف فقط وسیله ای برای بیان آن حقیقتی است که به آن دست یافته ایم.

در فرصت بعد این مطلب را پی خواهیم گرفت.

@jafrrahnama116