فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

فروش کتب ، جزوات و دوره های آموزشی جفر و رمل و علوم غریبه ی استاد رهنما

تنها مرکز حقیقی فروش کتب و جزوات آموزشی بصورت مستقیم توسط استاد رهنما

آشنایی با علوم غریبه ( 1 )

بسم الله الرحمن الرحیم

معرفی علم کیمیا

علم کیمیا یکی از پنج شاخه علوم غریبه در قدیم بوده و عامه مردم برداشتی که از این علم دارنددراین حد است که با این علم می شود فلزاتی مثل : آهن – مس و غیره را به طلا تبدیل کرد. اما در نزد دانشمندان حقیقی این علوم علم کیمیا معنی وسیعتری دارد. مثلاً یکی از کاربردهای علم کیمیا ساختن اکسیر اعظم است. اکسیر اعظم می تواند جلوی پیری را بگیرد و در حقیقت سن افراد را متوقف سازد. حتی می تواند افراد پیررا در یک آن به جوانان سالم و با نشاط تبدیل کند.حتی زنده کردن مردگان نیز در همین علم مطرح می شود.( البته باور کردن این مسائل بسیار سخت است.اما اگر کسی به شناخت حقیقی در باره جهان هستی دست یافته باشد آنگاه می فهمد که این اعمال بسیار آسان بوده و اصلاً کارهایی طبیعی هستند نه غیر طبیعی و ماورائی.اما ما از راز آن بیخبریم).هم اکنون بطور علمی ثابت شده که امکان تغییر مواد به یکدیگر وجود دارد و بهترین مثال در این باره بدن خود ماست.

بقیه در ادامه مطلب

 

بسم الله الرحمن الرحیم

معرفی علم کیمیا

علم کیمیا یکی از پنج شاخه علوم غریبه در قدیم بوده و عامه مردم برداشتی که از این علم دارنددراین حد است که با این علم می شود فلزاتی مثل : آهن – مس و غیره را به طلا تبدیل کرد. اما در نزد دانشمندان حقیقی این علوم علم کیمیا معنی وسیعتری دارد. مثلاً یکی از کاربردهای علم کیمیا ساختن اکسیر اعظم است. اکسیر اعظم می تواند جلوی پیری را بگیرد و در حقیقت سن افراد را متوقف سازد. حتی می تواند افراد پیررا در یک آن به جوانان سالم و با نشاط تبدیل کند.حتی زنده کردن مردگان نیز در همین علم مطرح می شود.( البته باور کردن این مسائل بسیار سخت است.اما اگر کسی به شناخت حقیقی در باره جهان هستی دست یافته باشد آنگاه می فهمد که این اعمال بسیار آسان بوده و اصلاً کارهایی طبیعی هستند نه غیر طبیعی و ماورائی.اما ما از راز آن بیخبریم).هم اکنون بطور علمی ثابت شده که امکان تغییر مواد به یکدیگر وجود دارد و بهترین مثال در این باره بدن خود ماست.

ما غذا می خوریم اما سیستم تغییر مواد در بدن ما آن را به پوست و مو و ناخن و بقیه اعضای بدن تبدیل می کند.آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده بودید که یک بذرگیاه( مثل بذر گوجه فرنگی) که درزمین کاشته شده وفقط از آب و نور خورشید استفاده می کند چگونه در آخر کار گوجه های خوش رنگ و آبدار تولید می کند.اما در زمانهای گذشته دانشمندان ازاین موضوع خیلی خوب با خبر بودند بهمین دلیل امکان تغییر مواد به یکدیگر مطرح شد و درانتها به راز آن دست یافتند. هم اکنون نیز حتی در کشور خود ما هستند افرادی که به راحتی فلزات را به طلا تبدیل کرده وآن طلا را صرف حوائج شرعی می کنند. اما ما از وجود آنها بی خبریم.

حال شاید این پرسش برای شما مطرح بشود که این کار چگونه انجام می گیرد؟

خوب، در حقیقت جواب این سؤال در نزد کسی است که به اسرار آن آگاه است؛ اما چیزی که مُسلَّم است این است که به دو شکل می توان آهن را به طلا تبدیل کرد( البته در علوم غریبه. وگرنه سه راه وجود دارد که یکی از آنها با پیشرفتهای تکنولوژیکی فعلی امکان پذیراست). راه اوّل این است که از موادی سرّی استفاده می کنند و بعد از ذوب کردن آهن یا مس آن مواد را به آن اضافه می کنند و در نهایت طلا به دست می آید.راه دوّم خیلی عجیب تر بوده و باور کردن آن هم سخت تر است.

در روش دوّم هیچ ماده ای به کار نمی رود.بلکه استاد یا عامل این کار با خواندن اذکاری ماهیت فلز را به طلا تبدیل می کند و اگر شما این مطلب را باور نکنید من مثالش را از قرآن برایتان می آورم.

درکلام الله مجید،خداوند به حضرت موسی ( ع ) دستور می دهد که عصایش را به زمین بیاندازد و آن تبدیل به اژدها یا مار می شود و ریسمانها و جادوی جادوگران را می بلعد و دوباره به عصا تبدیل می شود. حال شما بگوئید که چگونه امکان داردعصایی که ازچوب ساخته شده به موجود زنده حقیقی تبدیل شده و باز دوباره آن موجود به همان شکل سابق برگردد بدون اینکه هیچ عملی روی آن انجام شده باشد.پس قرآن کریم به ما می فهماند که امکان تغییر ماهیت موجود بیجان به جاندار وجود دارد و این یعنی اینکه در این دنیا همه چیز قابل تبدیل به همه چیز است.این مطلب مختصری در باره معرفی علم کیمیا بود و اگر خدا بخواهد ادامه آن در زمان دیگری تقدیم شما عزیزان می شود. 

تلفن تماس استاد رهنما : 09372622019 ساعات تماس ،11 صبح تا 11شب.    

استفاده از مطالب وبلاگ شرعا حرام است و جایز نیست.